0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאירו את פרטיכם ואנחנו נדאג לחזור אליכם

    בעל חנות? תשאיר פה את הפרטים שלך ונחזור אלייך בהקדם.

      בגדי ילדים מעוצבים

      בגדי ילדים מעוצבים

      מותגים הם נחשקים – כל אחד מאיתנו מחזיק בארון הבגדים שלו לפחות מכנס אחד איכותי ויפה יותר מהשאר, ממותג מוכר. בגדי ילדים מעוצבים יהיו נוחים, יוקרתיים ויפים יותר. והרי בואו נודה באמת, אין אחד שלא שואף להלביש את הילדים שלו במיטב המותגים המוכרים, ולהפוך אותו למודל לחיקוי. את הבגדים הללו מייבאות חברות שונות מחו”ל, ומוכרות אותם בסיטונאות לחנויות בארץ. אותן חנויות מחפשות את היבואן המוצלח ביותר; זה שיעניק להן את האיכות הגבוהה ביותר, במחיר האטרקטיבי ביותר.

      בגדי ילדים מעוצבים ואיכותיים

      חברות האופנה הגדולות ביותר מבינות שהמותגים שלהן אינם נחלת האוכלוסייה הבוגרת יותר בלבד, ורבות מהן מייצרות גם בגדי ילדים מעוצבים במטרה להגיע גם לפלח נוסף באוכלוסייה. הורים רבים שיודעים שאין כמו חליפה נהדרת ואיכותית שנשמרת לזמן רב ולא פוגעת בעור הילדים, ומשקיעים זמן רב בחיפושים אחר מותגים בחנויות הבגדים.

      בתי עסק המבקשים לרכוש סחורה מצוינת בסיטונאות, חייבים לתת את מלא תשומת הלב לדגשים הבאים בחיפושם אחר ספקי בגדים בסיטונאות:

      • ספק אחראי – תפקוד העסק שלכם תלוי רבות בספק; אם אינו עומד בלו”ז שלכם, אתם לא תוכלו לספק ללקוחותיכם את הסחורה. על הספק שתבחרו לדעת להתמודד עם בעיות, להיות מסוגל מבחינה פיננסית לבצע את העבודה, ולעמוד מאחורי המילה שלו.
      • וותק בתחום – מכירה בסיטונאות משמעה מכירה בכמויות גדולות, מה שכמובן דורש ידע וניסיון רבים; לוודא שהכל במקומו, סדר מופתי בעבודה, ועוד.
      • מוצר איכותי – על הספק שלנו להחזיק מגוון רחב של מוצרים איכותיים ברמה הכי גבוהה שיש, על מנת שלא נמצא את עצמנו נתקלים באי הבנות מול הלקוחות שלנו.

      בייבי מודלס 2013 בע”מ – מוסיפים יוקרה לעסק שלכם

      אם אתם בעלי עסק למכירת בגדים, או נמצאים בתהליך פתיחת חנות – אנו מזמינים אתכם להוסיף יוקרה לעסק שלכם! הקולקציות החדשות של מיטב המותגים המובילים בעולם מחכים לכם אצלנו בחברת בייבי מודלס 2013 בע”מ.

      עוד בנושא

      חברות שיווק וקידום חברות שיווק וקידום